راز...

زندگی همچون قماریست....

راز...

زندگی همچون قماریست....

پیشاپیش عید باستانی نوروز بر شما مبارک

خدای عزیزم

تمامی آنچه برای سال 1390 از تو می خوام یک حساب بانکی چاق و چله

و یک اندام موزون است. لطفاً این دو را مثل سال قبل با هم اشتباه نگیر
...
آمین


یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد
یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد



***نوروز مبارک***



نظرات 5 + ارسال نظر
حسین شنبه 28 اسفند 1389 ساعت 07:18 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام
امسال مثل همیشه خدا بهم خیلی لطف داشت و یه حساب بانکی چاق و چله بهم داد البته فکر کنم امسال خدا تو فاز چاقی بود چون اندام چاق و چله ای هم بهم داد.
-
خدا رو شکر میکنم به خاطر همه چی و خودم رو سرزنش میکنم به خاطر کم گذاشتن هام.
امسال خیلی تنبلی کردم و ورزش نکردم و رژیم غذاییم رو هم کلا بی خیال شدم.
تمام تلاش خودم رو امسال انجام میدم تا به لطف خدا هم یه حساب بانکی بترکون داشته باشم هم اندام ورزشکاری.
----
یه انتقاد:
چرا کامنتدونیت شکلک نداره؟
کامنت بدون شکلک اصلا فاز نداره. خیلی خشکه.

خوب پس خدا بهت حسابی لطف کرده.....البته واسه من مسائل معنوی و عاطفی مهمتر از مسائل مادیه اما دارم سعی می کنم سر خودمو با کارو.... گرم کنم تا به بعضی مسائل فکر نکنم بعدشم کامنتدونیم شکلک داره این همه واست گذاشتم

حسین یکشنبه 29 اسفند 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

شکلک هات یه طرفه س.
یه زحمتی بکشید لطفا تشریف بیارید در قسمت نظردهی وبلاگتان بعد مشاهده میفرمائید که کلام من کاملا شیوا و متین است و همچنان از نعمت شکلک قرار دادن بی بهره میباشیم.
با تشکر
حسین.
---
اگه از این قالبت خوشت میاد برو تو ویرایش قالب و همه نوشته هاش رو کپی کن و یه گوشه داشته باش. بعد یه قالب که تو نظردهیش شکلک داشته باشه رو انتخاب کن.
بعد از اینکه این کار رو کردی برگرد و اون کدی که قبلا کپی گرفتی رو جای قالبت بزار.
اینجوری میتونی هم قالب دلخواهت رو حفظ کنی هم یه کامنتدونی داشته باشی که بشه توش شکلک گذاشت.
من شکلک میخواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
-
راستی خیلی خوبه که به معنویات خیلی اهمیت بیشتری میدی.
ولی فکر کنم تو وبلاگ مریم خانوم بود که این مطلب نوشته بود:
تمامی آنچه برای سال 1390 از تو می خوام یک حساب بانکی چاق و چله
و یک اندام موزون است.
-

شرمنده بله فهمیدم..اما نمی دونستم چجوری باید درستش کنم..ممنون از راهنماییت.حتما درستش می کنم
بابا اون یه شوخیه...البته بدم نیست هر دوش چیزای خوبین

حسین یکشنبه 7 فروردین 1390 ساعت 02:10 ب.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام
واسه آخر هفته اگه خدا بخواد قصد دارم برم زیارت امام رضا
به یادت هستم مریم خانوم. حتما دعات میکنم.

خیلی ممنون دوستم
این بهترین عیدی که گرفتم
راستش منم رفته بودم طبس اونجا یکی از برادرهای امام رضا هست.منم رفتم زیارت.اما میدونی یه مدتی که فکر می کنم دعاهام براورده نمی شه.بخاظر همین زیاد تمایلی به رفتن امامزاده و ... ندارم.اونجا هم رفتم دوستامو دعا کردم و کسی که بهم چادر داد تا بتونم برم زیارت آخه اونجا چادر نداشت و خیلی جالب اینکه هیچ کس بهمون چادر قرض نمی داد !!!! خیلی ناراحت شدم از این همه مردم مسلمونی که اومده بودن اونجا اما حاضر نبودن ۵ دقیقه به ما چادرشونو قرض بدن.راستشو بخای خیلی لجم گرفت.به دوستم گفتم ولش کن ارزش نداره از همین جا سلام میدیم از همین جا هم میشنوه.باورت نمی شه اگه بگم می خواستیم کارت شناسایی بذاریم بازم ندادن!!!!می گفت شاید اصل نباشه!!!!فکر می کنم من با اینهمه بی اعتقادی خیلی از بقیه مسلمونترم!!!! بهش میگم من چادری نیستم که چادر ندارم اگه به زورم بهم بدی سرم نمی کنم اجه به چه دردم می خوره...بهم میگه می بری ۱۰۰۰ تومن می فروشی!!!!!! بهش میگن آخه به قیافه من می خوره لنگ ۱۰۰۰ تومن باشم؟؟؟؟ واقعا مردم ایران به ظاهر مسلمونن.و چقدر از این بابت عذاب می کشم.به دوستم گفتم از خودم نا امید شدم....یعنی به قیافه ما میاد دزد باشیم؟؟؟؟ اونم واسه ۱۰۰۰ تومن؟؟؟!!!! فقط کاپشنی که تنم بود ۱۵۰ هزار تومن قیمتش بود بعد یارو میگه می بری ۱۰۰۰ تومن چادرو می فروشی!!! آخه آدم دردشو به کی بگه؟؟؟؟ بالاخره یه پدر آمرزیده ای بهمون چادر داد.یا مسئول اونجا حرف زدیم.میگه وزارت بهداشت گیر داده فقط به خارجی ها چادر می دیم!!! واقعا مملکت داریم.....
بازم ممنون ازت.من کلا ۲ بار مشهد رفتم اونم انقدر بهم بد گذشت دیگه گفتم نمی رم.از این جاهای زیارتی فقط کربلا دوست دارم برم اونم تو عاشورا.اگه قسمت بشه

محمد یکشنبه 14 فروردین 1390 ساعت 02:15 ب.ظ http://harfhayedaregooshi.blogsky.com

سلام و سال نو شما هم مبارک مرسی که به من سر زدین در جواب باید بگم آدما به خودشون دروغ میگن خیلی هم میگن... خواستین جای بحث داره
بازم بیاید به ما سر بزنین...

ممنون از جوابتون
من همیشه فکر می کردم نمی شه آدم به خودش دروغ بگه.نمی دونم شاید من اشتباه می کنم

حسین چهارشنبه 17 فروردین 1390 ساعت 09:51 ق.ظ http://1w1p.blogsky.com

سلام.
مطمئنا اتفاقات بدی که افتاد از روی حادثه بود و ربطی به زیارت رفتنت نداشت.
ضمنا من زیارتگاهها رو به خاطر انرژِی مثبت فراوونی که تو فضاشون وجود داره دوس دارم و واسه همینه که هر از گاهی به چنین جاهایی سر میزنم.
امام رضا که جای خود داره.
به خاطر مردم نامسلمونی که فقط اسم مسلمون رو یدک میکشن هم واقعا متاسفم. کم نیستن اینجور آدما.
پیشنهاد میکنم دفعه بعد که به زیارتگاهی سر زدی به انرژی مثبت فضای اونجا دقت کن.
خیلی به آدم انرژی میده.
من هر چند وقت برای شارژ باطری دلم میرم پیش امام رضا تا یه وقت دلم از کار نیافته.
-
بهم حتما سر بزن. یه مطلب جدید گذاشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد