راز...

زندگی همچون قماریست....

راز...

زندگی همچون قماریست....

یادگار

می رسد روزی که فریاد وفا را سر کنی 

 

                                                      می رسد روزی که احساس مرا باور کنی 

 

می رسد روزی که نادم باشی از رفتار خود 

 

                                                     خاطرات رفته ام را مو به مو از بر کنی 

 

می رسد روزی که تنها ماند از من یادگار 

 

                                                    نامه هایی را که با دریای اشکت تر کنی 

 

می رسد روزی که تنها در مسیر بی کسی 

                                                        بوته های وحشی گل را ز غم پرپر کنی 

 

می رسد روزی که صبرت سر شوددر پای من 

                                                       آن زمان احساس امروز مرا باور کنی 

 

می رسد روزی ...  

نظرات 2 + ارسال نظر
صدف یکشنبه 13 تیر 1389 ساعت 01:21 ب.ظ http://www.asantabligh.ir

سلام خوبی وبلاگ جالبی داری اگه خواستی یه سری هم به ما بزن گلم . راستی با سایتهای من تبادل لینک می کنی؟اینم آدرسی که تمام سایتهای من تو اون هست www.istgah.asantabligh.com/tabdol1.php

شیما چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 09:03 ق.ظ

سلام.مدتی هست با اینجا آشنا شدم....
متن هایی که اینجا میگذارید خیلییییی عمیق هستن....
خواستم تشکر کنم...
موفق باشید

سلام دوستم
ممنون از ژیامت
شما خیلیییی
لطف داری :-)
شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد