راز...

زندگی همچون قماریست....

راز...

زندگی همچون قماریست....

خواسته هایی از خدا...

از خدا خواستم تا درد هایم را از من بگیرد.

خدا گفت: نه!

رها کردن کار توست ٬ تو باید از آنها دست بکشی.

از خدا خواستم تا شکیبایی ام بخشد.

خدا گفت: نه!

شکیبایی ٬ زاده رنج و سختی است ٬ شکیبایی بخشیدنی نیست ٬ به دست آوردنی است.

از خدا خواستم تا خوشی و سعادتم بخشد.

خدا گفت: نه!

من به تو نعمت و برکت داده ام ٬ حال با توست که سعادت را به چنگ آوری.

از خدا خواستم تا از رنج هایم بکاهد.

خدا گفت: نه!

رنج و سختی ٬ تو را از دنیا دورتر و دورتر و به من نزدیک تر و نزدیک تر می کند.

از خدا خواستم تا روحم را تعالی بخشد.

خدا گفت: نه!

بایسته آن است که تو خود سر برآوری و ببالی ٬ اما من تو را هرس خواهم کرد تاسودمند

و پر ثمر شوی.

از خدا خواستم یاری ام دهد تا دیگران را دوست بدارم ٬ همان گونه که او مرا دوست دارد.

خدا گفت: آه ٬ سر انجام چیزیی خواستی تا من اجابت کنم ! 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
18 girl چهارشنبه 1 اردیبهشت 1389 ساعت 09:10 ق.ظ http://shahrehfarangeh.persianblog.ir/post/323/

سلام عزیزم جدیدترین شاهکار حمید رضا ماهی صفت درسال 89 .
خوشحال هستیم که از وبلاگ خوب شما بازید کردیم در صورت تمایل از وبلاگ ما بازدید کنید. [لبخند][گل]


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد